Re: IMAP - Outlook a odeslaná po¹ta

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Čtvrtek Únor 16 10:15:18 CET 2006

On Wed, 15 Feb 2006 12:35:28 GMT, =?WINDOWS-1252?Q?Petr_Bal=E1=9A?= <petr.balas na gmail.com> wrote:

>  Na Outlooku vytvorit pravidlo co se aplikuje na odeslane zpravy a co ji
>  presune do one slozky.

Toto je nebezpečná volba, pokud se systém dostane do stavu offline, tak se
odeslané zprávy ztratí. Na druhou strnu jiná možnost není, řešili jsme to
docela dlouho.

Další nevýhoda tohoto řešení je, že se mi nikdy nepodařilo uspokojivě
rozchodit režim offline, aby si Outlook stáhnul všechny IMAP složky a pak
se nechtěl připojovat.

Pokud Outlook nepracuje s Exchange serverem, tak je to dost mizerný klient,
na IMAP bych ho rozhodně nedoporučil. U nás nakonec všichni skončili buď
na OE (méně nároční) nebo na TB + Mozilla calendar. Postupně se odmítání
tohoto softu změnilo na akceptaci a následně spokojenost s věcmi, které
Outlook neumí (kontrola pravopisu, extensions...).

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860