DMA a SATA

pat pat na xvalheru.org
Pátek Únor 17 14:45:17 CET 2006

Jan Houstek wrote:

> Potrebujete relativne novy (2.6.14 a vyssi) kernel a nahrat modul libata s
> parametrem atapi_enabled=1. Podpora ATAPI v libata ma zatim experimentalni
> status, me funguje obstojne (IBM T43p).

Pouzivam 2.6.15, takze tam by nemel byt problem, ale asi e problem v
tom, jak predavam ten parametr kernelu v grubu. Ja jsem totiz nasel neco
takoveho: libata.atapi_enabled=1, coz jak koukam je blbe a ma to byt bez
toho "prefixu" :-) Mohl bych pozadat o zaslani .config pro dany kernel
??? Verim, ze bych se mohl priucit, protoze kompilace kernelu je pro mne
tragedie :-\

Dekuji moc

	Pat