mozilla se po upg nespouští

Miroslav BENES miroslav_benes na zdas.cz
Sobota Únor 18 10:04:34 CET 2006

>A proč nepoužíváš firefox ?
>Já ho používám na FC4.

 - protože jsem na něj zvyklý
 - protože mám rád "všechno pod jednou střechou (web, poštovní klient)
 - protože poštovní klient v mozzile mi (na rpzdíl od Thunderbirda)
ukazje počty zpráv (nepřečtených i přečtených)
 - protože mozilla je ve verzi 1.7.12, zatímco firefix jen 1.07 :)

>Jinak pokud vím tak od mozilly su už upustilo ne ?

O otm nevím - a navíc proč by se vydávaly nové balíčky ?!?

Já vím, neměl jsem ho upg. Ale ve verzi kterou jsem tu měl byla dost
nepříjemná chyba a doufal jsem, že ji opravili. Ale jak jsem zjistil
(během té krátké doby kdy to zrovna fungovalo) stejně opravená není.
BTW popis chyby : pokud si v ukládacím dialogu vybírám jiný adresář než
se mi nabízí, stává se (pokud vytvářím nový podadresář), že se samovolně
"vyčistí" pole se jménem ukládaného souboru. Toto se ovšem nestává,
pokud se "jen" vybírá jiný adresář a nevytváří se nový.
Tuto chybu nemá mozilla z FC3 (mozilla-1.7.12-1.3.1).

>Jinak používáš selinux ? Skus ho vypnout.

mám nastaveno "SELINUX=permissive", tedy jen varovat. Zkusím ho vypnout
úplně ..