Re: mozilla se po upg nespouští

Sobota Únor 18 12:42:02 CET 2006

On Fri, 17 Feb 2006, Miroslav BENES wrote:

> Mám drobný problém - dělal jsem upg systému (FC4) pomocí apt-get.
[...]
> read(4, 0xbfbd0693, 1) = -1 EAGAIN (Resource temporarily unavailable)
[...]
> soubor na kterém zhavarovalo čtení (fd=4) byl
> /usr/lib/mozilla-1.7.12/plugins/flashplayer.xpt.

To jsou nejake zvlastni novinky, ze cteni souboru z disku konci na
EAGAIN. (Zejmena v pripade, ze na nem nebylo nastaveno O_NONBLOCK.)
Podle mne je neco shnileho v jadre (nebo mozna glibc) a zrovna Mozilla
ma smulu, ze si o to nabije usta.

Treba to souvisi s tim futexem, co byl tesne predtim:
> futex(0xb7d7abf8, FUTEX_WAIT, 14662, NULL) = 0
Ale je to jen spekulace.

> Downgrade na předchozí verzi (1.7.12-1.5.1) nepopomohl, takže přímov tom
> balíčku pes zakopán není.

To by podporovalo hypotezu, ze chyba neni v Mozille.