linux na stary srot

Václav Štěpán stepan na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Neděle Únor 19 10:51:56 CET 2006

Jan Klugl napsal(a):
> [...]
Nemyslim. Aspon tedy Debian by mel byt v pohode. Mohlo by stat za uvahu:
a) Koupit si redukci na 2.5" disk a nainstalovat to primo na nej v jinem
stroji
b) Udelat si na jinem stroji partition, nainstalovat to na ni a pak to
na cilovy disk jenom pretahnout
    a nainstalovat boot-loader. Porad to bude o mnoho rychlejsi, nez to
instalovat primo na tom stroji.

K b) - melo by jit pouzit RIP rescue image (cca 32 MB), z nej bootnete a
pripravite diskove oddily
a tak. Pak zbyva jenom prenest obsah te instalace - bud si muzete na tom
vetsim pocitaci udelat obraz
te ext3 partition pomoci partimage, disk s nim pak pripojit do RIP pres
sit a zase pres partimage obnovit,
nebo normalne pres dump/restore nebo tar nebo takoveho neco.

No dobre, ale neni OpenBSD na pracovni stanici masochismus?

Vaclav Stepan