ADSL modem

Miroslav Zidek xmizi na volny.cz
Neděle Únor 19 18:46:35 CET 2006

Dne 19 února 2006 v 18:24 Martin Šanda napsal:

> -> Jaky ADSL modem byste mi pro nejjednodussi podporu v Debianu
> -> 3.1.
> -> Sarge (jen stable) pro provozovani zminovanych serveru
> -> doporucili?
> -> U compu mam jeste jeden volny USB port.
>
> To je docela těžké radit.
> Buďto to bude USB šunka jako je Sagem F na st 840 - V Linuxu se
> rozchodit dá, dokonce i docela drží linku, nebo si koupíte něco
> lepšího, ale pak to bude mít určitě i router.
>
> Dobrý ADLS modem bez routeru IMHO neexistuje.

OK - netrvam na tom nejlacinejsim co existuje (ono se to vetsinou
obrati proti vam). Pokud lze obejit vestaveny router, pak bych to
nevidel tak cerne. Jinak USB model byt bezpodminecne nemusi
(routrik ma 2 sitovky) - existuje i pripojeni ADSL modemu klasickym
ethernetem (jako treba kabelove modemy)?

S pozdravem

Miroslav Zidek

 mizi(zavinac)mzidek.net
 charset: iso-8859-2