KDE a barvy v xtermu

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Neděle Únor 19 22:36:58 CET 2006

On Sun, Feb 19, 2006 at 08:44:59PM +0100, Ladislav Vaiz wrote:
> Ahoj,
> konfiguraci xtermu (zejmena barvy pozadi a popredi) nastavuju v
> ~/.Xresources. Nastavuju napriklad:
>
> *VT100*background: #000000
> *VT100*foreground: #d0d0d0
>
> Pod WindowMakerem je vsechno v poradku. Pod KDE 3.3.2 se mi ale zobrazuje
> bile pozadi a cerne znaky. Kdyz nastavim popredi a pozadi xtermu
> v prikazove radce, tak to akceptuje. Ale ~/.Xresources bud ignoruje nebo
> prepise. Spise prepise, protoze bold znaky zobrazuju barvou #ffffff a ty
> ted na bilem pozadi nejsou videt.

> [...]
1. Spoustite pod KDE skutecne xterm?
2. Kdyz spustite z terminalu xterm rucne, stale to same?
3. Zkuste si vytvorit obdobu /etc/X11/app-defaults/XTerm-color
   a xterm spustit prikazem xterm -class Xterm-color
Pro konfiguraci v aap-defaults/ se na zacatek "*VT100*background:..."
nedava retezec "xterm", ale v .Xresources ano "xterm*VT100*ba...".

-- Dalibor Straka