ADSL modem

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Únor 20 01:04:18 CET 2006

Slavek Banko wrote:
> Ano, dříve adresy byly neveřejné a musel se používat jakýsi dashboard
> pro přihlašování. Ale to bylo dříve. Není nyní problém spíše v tom, že
> spojení zvenčí zařízne firewall na tom adsl modemu?

No ja nevim. Co jsem koukal do nastaveni (zevnitr site pres web rozhrani),
tak by to melo alespon odpovidat na ping. Jenze ono to ani netukne.
Jenze ted me napada jeste jedna nevyhoda, alespon u ADSL od Serekomu. Totiz
nesymetricka linka. Download 512, upload 32 a to cele s agregaci 1:20 :-)))
Zkousel jsem se poptavat u Volny, GTS, Telecomu, Contactelu, Radiokomunikaci
a nikdo mi nebyl schopen nabidnout ADSL se stejnymi rychlostmi v obou
smerech. Proste to vubec nemaji v ceniku a takzvana "individualni pripojka"
vyjde mesicne minimalne na 5000 Kc (256/256 bez agregace). Pokud nekdo znate
poskytovatele, ktery dokaze nabidnout alespon 256ku, symetrickou, s verejnou
IP a bez agregace tak za 1000Kc bez DPH, tak sem s nim ;-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz