SAMBA a hlasky v logu

Ing. Martin Hankovec martin.hankovec na ceskearchivy.cz
Pondělí Únor 20 08:56:45 CET 2006

Dobry den,
mel bych prosbu: v logu Samby (3.0.20) se mi pri pouzivani WinXP na stanicich objevuje hlaska:

smbd/service.c:make_connection_snum(662)  .... connect to service .... initially as user .... (uid=502, gid=502) (pid 29888)

Vim, ze se to tu nekdy asi pred pul rokem resilo, ze se to tykalo snad vice portu, pres ktere lze k Sambe pristupovat, ale nemohu to v archivu ani v Googlu najit :-(
Muzete mi, prosim, nekdo poslat odkaz do archivu nebo blize popsat, kde zdroj techto hlasek vznika (ci jak to odstranit)?

Dekuji moc.

Martin Hankovec