fonty

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pondělí Únor 20 15:46:54 CET 2006

pat napsal(a):

> Dekuji za doporuceni.
>
> Jeste jeden doplnijici dotaz: kdyz pouzivam hackovane/carkovane znaky,
> ktere jsou na klavesnici, tak se pisi a zobrazuji korektne (testovano na
> DejaVu fontech); pokud se snazim napsat male samohlasky s carkami, tak
> teke pisi korektne, ale pokud se snazim napsat cokoli velkeho s
> diakritikou nebo male znaky s hackem, tak mam smulu a zobrazuje se jen
> ten znak bez diakritiky. Kde je problem ??? Je to problem fotu nebo je
> neco spatne v nastaveni klavesnice ??? Asi jsem si najivne myslel, ze to
> je problem fontu.

Toto se mě stávalo když jsem měl OO v1.x a blbě jsem přidal fonty, nebo
byla zrada v locales.

Ale u OO v2.x jsem už na to nenarazil, (FC4)

Jinak OO v2.x použije fonty které jsou dostupné v X kách pokud to chápu
dobře.
A nějakej spadmin tam už není. (Aspoň v FC4)

> Pouzivam Gentoo, X.org. Klaviznici mam nastevenou v xorg.conf. Potrebuji
> nastavit pouze psani ceskych znaku bez pocesteni systemu.
>
> Diky moc
>
> 	Pat

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Dospělí si nehrají s hračkami z jediného důvodu; a je to dobrý důvod.
Je to proto, že takové hraní zabere mnohem více času a dá mnohem více
práce než cokoli jiného.
		-- G. K. Chesterton: Loutkové divadlo