Jaky sip softphone pro primou komunikaci na IP?

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pondělí Únor 20 16:04:36 CET 2006

Miroslav Zidek wrote:

> Ve firme pouzivame pro SIP KPhone vcelku bez nejakych podstatnych
> problemu. Twinkle se mi nepovedlo zkompilovat :( zato KPhone at je
> kompilovany, nebo z balicku (Kubuntu) bez problemu.

> Srovnaval nekdo Twinkle vs. KPhone? Stoji za to pokusit se vyresit
> problemy s prekladem?

Vam kphone bere bez problemu napr. zmeny v konfiguraci nebo uklada
vsechno do konfiguraku. Mne se mnohokrat stalo, ze v dialogu je neco a v
konfiguraku po ukonceni neco uplne jineho ...

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu