Viceportova video karta

Standa Pacan baz na bluedot.cz
Pondělí Únor 20 20:10:30 CET 2006

> Zdravim,

Ahoj.

> shanim viceportovou video kartu pro nahravani z nekolika kamer jako je
> napriklad tato http://www.grandtec.com/xguard.htm s podporou v linuxu,
> bohuzel jsem nenasel prodejce v cechach.

Mam doma tuhle kartu
http://www.tudonghoa.com.vn/productDetail2.php?ma_MH=160

Je v tom tenhle chip : Conexant Fusion 878A
Coz by podle tohoto zdroje mel byt totozny s BT878, ktery v linuxu chodi.
http://www.tvfreak.cz/modules.php?name=News&file=article&id=734

> Mate nekdo zkusenosti zkusenosti s timto typem hardware, at pozitivni nebo
> negativni?

Zkusenosti s tim nemam zadne, karta se mi tu uz nejaky patek vali.
A ted zatim jsem se jeste nedostal k tomu abych s ni neco zkousel.

Pokud jsi z Prahy, tak mi napis, kartu ti kdyztak na vyzkouseni pujcim.

S Pozdravem
Standa Pacan
http://www.ic.cz/
Nejlepší freehosting v .cz ;)