gftp 2.0.18

Hana Skoumalova hana.skoumalova na ff.cuni.cz
Pondělí Únor 20 22:28:32 CET 2006

Dobrý večer,

nainstalovala jsem Slackware 10.2 a mám problém s gftp. Přenáším pomocí
sftp na Sun v práci a přenos se před koncem kousne s následující hláškou:

Received wrong response from server, disconnecting
Disconnecting from site grimm
Could not download /oldhome/skoumal/tmp/ADSL.jpg from local filesystem
Opening SSH connection to grimm

Pak znova naváže spojení, nastaví se do adresáře, ve kterém byl a načte
adresář. Zkoušela jsem přenášet několik souborů s těmito výsledky:

původní velikost                   přeneseno
  8762 B                             8762 B
30450 B                            20480 B
41652 B                            40960 B
66160 B                            61440 B

Ty poslední tři čísla vpravo vypadají jako nějaké pěkné násobky 64.

Předtím jsem měla Slackware 8.2 (bohužel nevím, jaká verze gftp tam
byla) a přenášela jsem bez problémů. Na druhé straně se nic neměnilo.
Zkoušela jsem smazat staré nastavení gftp a nastavit si ho znova, ale
nepomohlo to. Nevíte někdo, čím by to mohlo být?

Hanka Skoumalová