samba 3.x a plainpassword

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Úterý Únor 21 12:19:42 CET 2006

Díky za odpověď

mně se právě nepovedlo rozjet W95 se sambou s
encrypt passwords = Yes
a i podle dokumentace samby w95 posílají hesla nezakryptovaná (možná
jsem jen špatně četl).
Je potřeba něco nastavit v těch Win95 aby kryptovaly hesla?
zatím jedu na staré sambě (2.2.8a) tak, že mám variantní smb.conf podle
OS - jden s kryptováním pro WXP, druhý bez kryptování pro w95.
dělám rteinstalaci serveru, tak chci (potřebuju) dát verzi co
nejnovější, ale stále se mi nedaří s těmi w95.
předem díky

Radek Kohout
Radek.Kohout na op-profashion.cz
582 311 705

Cituji z emailu od "NOVOGEAR administrator na novogear.cz"