samba 3.x a plainpassword

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Úterý Únor 21 12:59:29 CET 2006

DD
díky za všem za rady,
moje odpovědi:

Cituji z emailu od Vladimir Dvorak <dvorakv na vdsoft.org>:

> Sifrovani hesel je mozne az u Win95b. Zkontrolujte, zda tam nejsou
> "a"cka.
>
> Vladimir Dvorak

mám verzi 4.00.950 B

Cituji z emailu od Petr Šimek
>Ja naopak ziju v domeni ze Win95 defaultne posilaji kryptovana hesla
>a k tomu aby posilaly nezakryptovane se musely donutit zasahem v
>registrech
>ktery je popsany v dokumentaci k sambe v souboru
>Win95_PlainPassword.reg

ano, obsah tohoto souboru je
[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\VxD\VNETSUP]
"EnablePlainTextPassword"=dword:00000001

takový klíč jsem v registrech nenašel (a nepřihlásil jsem se dřív, než
jsem dal do smb.conf encrypt passwords = No) , i když jsem ho založil a
hodnotu opravil na 0 - přihlašuji se s nešifrovanými hesly. Mám
stejného uživatele ve winxp i ve win95 - radek. má stejné heslo jak
v /etc/shadow, tak /etc/samba/smbpasswd

Cituji z emailu od Karel Salavec
>Spis by mne zajimal duvod, proc provozovat takovehle muzealni kousky ;-

prosím, neřešme to, taky z toho nejsem nadšený.

Radek Kohout
Radek.Kohout na op-profashion.cz
582 311 705