analyzer logu samby

Josef Hrabec hrabec na ramgate.cz
Úterý Únor 21 14:51:37 CET 2006

Ano, tyto udaje se tam vyskytuji napriklad i pri zvyseni logovani u samby
na uroven 5 i bez pouziti VFS modulu. Ja se spise pokousim najit, jestli
vubec existuji nejake utility, ktere tyto logy analyzuji at jiz jsou
puvodem z VFS modulu ci standardnich logu samby.
Zatim se mi zadnou najit nepodarlo - ale treba nekdo neco takoveho
zna/pouziva.

Pepa.