fonty

pat pat na xvalheru.org
Úterý Únor 21 15:39:01 CET 2006

Martin Šanda wrote:
> Dne pondělí 20 únor 2006 13:37 pat napsal(a):
> -> Jeste jeden doplnijici dotaz: kdyz pouzivam hackovane/carkovane znaky,
> -> ktere jsou na klavesnici, tak se pisi a zobrazuji korektne (testovano na
> -> DejaVu fontech); pokud se snazim napsat male samohlasky s carkami, tak
> -> teke pisi korektne, ale pokud se snazim napsat cokoli velkeho s
> -> diakritikou nebo male znaky s hackem, tak mam smulu a zobrazuje se jen
> -> ten znak bez diakritiky. Kde je problem ??? Je to problem fotu nebo je
> -> neco spatne v nastaveni klavesnice ??? Asi jsem si najivne myslel, ze to
> [...]

dela mi to pouze OOo. Kdyz pouziji Composer v Mozille, tak znaky chodi
korektne.

Ted jsem trochu laboroval s LANG a dospel k nasledujicimu:
- default locale mam C/en_US
- klavesnice mi bunguje korektne v Mozille i kdyz je spustena s timto
nastavenim
- kdyz pustim OOo v shellu, kde pjem predtim explicitne rekl export
LANG=cs_CZ, tak to ceske znaky pise korektne, ale kdyz necham default,
tak psani neni korektni.

Vim, ze se to da obejit nejakym skriptem, ktery pred spustenim OOo
nastavi locale na cs_CZ, ale toto reseni se mi moc nelibi, kdyz vidim,
ze jine aplikace funguje bez teto obrzlicky.

Da se to resit (jeste) nejak jinak ???

Diky

	Pat

P.S. Tento problem nepsani ceskych znaku ma pouze OOo :-(