samba 3.x a plainpassword

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Úterý Únor 21 16:01:39 CET 2006

Dobrý den,
díky za radu - zkusil jsem a pomohlo to - jsem z W95 přihlášen se
zakryptovaným heslem. Teď ještě najít metodu, jak zupgradovat všechny
win95 naráz :-) (nebo jak na sambě při přihlašování rozlišit jestli
klient umí zakryptovaná hesla nebo ne).

na MS stránce uvedené dole jsem ještě našel zajímavou informaci -
-------
The following SMB servers are known not to support password encryption
over the network:

• LAN Manager for UNIX (including Hewlett-Packard LM/X)
• Samba (unless configured for Challenge/Response password encryption)
---------

čili (jestli tomu dobře rozumím) - mělo by jít nastavit sambu tak, aby
si vyjednala s klientem, jestli si budou hesla posílat v zakryptovaném,
nebo nezakryptovaném tvaru.

Radek Kohout
Radek.Kohout na op-profashion.cz
582 311 705

Cituji z emailu od Petr Simek <psimek na jcu.cz>:

> Mozna potrebujete vyssi verzi, viz nize.

> než
> založil a
> jak
>
> Problem bude mozna v moc starych windows. Podobny problem nekdo resil
> zde:
> http://lists.samba.org/archive/samba-ntdom/2000-June/013010.html a
> jako
> mozne reseni se jevi : http://support.microsoft.com/kb/q165403/
>
> Dejte vedet jestli jste nasel odvahu to vyzkouset a jak to
> [...]

Daląí informace o konferenci Linux