Jaky sip softphone pro primou komunikaci na IP?

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Únor 22 10:36:22 CET 2006

Dne Wed, Feb 22, 2006 at 10:11:21AM +0100, Jan Kasprzak napsal:

> 	Twinkle zda se neumi SPEEX kodek. Ale vyzkousim. Ekiga ma vyhodu
> ze umi i H.323. Kphone mi rozumne nefungoval (nefungovala detekce urovne
> zvuku - signal byl prilis potichu), to same linphone. SJphone neni free
> software.

Podle me zadny soft telefon neni ve stavu bezne pouzitelnosti.

Az budes ponekolikaty resit, v kterem ze okne prehrava mplayer inet radio,
aby se dal vypnout a prijmout hovor, stehovat po stole mikrofon a repraky
aby nebylo v hovoru echo, dohadovat se s protistranou jestli ji nejde reprak
nebo tobe mikrofon...... tak proste koupis tu zminovanou sipuru nebo cokoliv
jineho a zjistis, ze kvalita hovoru je na nesrovnatelne vyssi urovni (u
vsech zarizeni co maji signalove procesory), zarizeni funguje furt a kdyz
ne, tak je rebootnute behem par vterin bez preruseni prace (coz u svihle
alsy rozhodne nehrozi)

zdravim
dan