Jaky sip softphone pro primou komunikaci na IP?

Miroslav Zidek xmizi na volny.cz
Čtvrtek Únor 23 08:31:25 CET 2006

Zdenek Pizl napsal(a), Dne 22.02.2006 15:23:

> 0.
> Fedora Core 4/PROLinux FC4, full updated,
> KDE-3.5.1
> Dell D610, P4M 1.8GHz, 2GB RAM
>
> 1.
> wget http://www.xs4all.nl/~mfnboer/twinkle/download/twinkle-0.6.1.tar.gz
> wget http://www.xs4all.nl/~mfnboer/twinkle/download/ccrtp-1.3.6.tar.gz
> wget
> http://www.xs4all.nl/~mfnboer/twinkle/download/commoncpp2-1.3.21.tar.gz

Ne tak docela 10 minut - bylo nutne exportovat QTDIR, pak byl problem s
udajne nenanistalovanymi qt-mt devel balicky (samozrejme v systemu byly),
nicmene configure s parametry
./configure
--with-qt-dir=/usr/share/qt/
--with-qt-libraries=/usr/share/qt3/lib/
--with-qt-includes=/usr/share/qt3/include/

projde bez problemu i make && make install. K nasemu VoiceSpeed serveru se
pripojim, kvalita zvuku subjektivne lepsi. Zatim jsem narazil na opet
problem transferu (prepojeni) na jinou linku, ale to vypada na problem
serveru :((( a dalsi problem je Adresar - nikde jsem nenasel pridavat
kontakty do adresare (nebo to pouziva nejaky externi??? - protoze nemam na
compu kde, kompiloval jsem to --disable-kde). Coz je docela neprijemne -
kdo si ma pamatovat cisla vsech lidi ve firme :(((

MiZi