SIP kontra H.323

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Únor 23 22:41:02 CET 2006

Petr Janda wrote:

> Mam upresnujici dotaz - nechodi SIP, nebo potom ta RTP data?
> Tedy chodi blbe signalizace, nebo vypadava hlas ... ?

No vypadava hlas a to tak, ze ja slysim dobre, ale na druhe strane me slysi
maximalne prvni dve slova a pak uz vubec ne, nebo me neslysi vubec. Zkousel
jsem na brane nastavit jinou odchozi hlasitost a nepomohlo (bylo tam 2, ale
prichozi ma 4).
Zkousim to tak, ze si zavolam na mobil.
Nejaky napad?
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz