vysledky Re: shel spocitat radky?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Únor 24 01:24:33 CET 2006

Oqak wrote:
: naopak mi nejde ciste shelovy postup (asi neco shel fakt neumi):
:
: num=0; while read -r line; do num=$((num+1)); done <
: /proc/net/ip_conntrack; echo $num -- vraci vzdy nulu :-(

	A proc asi? Protoze kdyz do slozeneho prikazu neco presmerujete,
vytvori se novy proces. A z noveho procesu ven promennou nedostanete,
ledaze byste ji jeste v tom procesu i vypsal - neco jako

( num=0; while read -r; do num=`expr $num + 1`; done; echo $num ) < \
	/proc/net/ip_conntrack

: Premyslim ze bych nejak omezoval kontracky per user/ip, nevite nekdo o
: necem podobnem?

	bleee - proc vlastne vubec conntrack mate zapnuty, kdyz s tim
nechcete sledovat vsechno, nebo tim dokonce nekoho omezovat? Fuj :-)
Pokud Vam dela problem dlouha conntrack tabulka, tak ji proste zvetsete
nebo vybrane veci pres iptables -t raw ... -j NOTRACK (nebo tak nejak)
nesledujte.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |