Re: Wireless krabicový router + Broadband internet

Oak Oak.brno na seznam.cz
Pátek Únor 24 10:11:36 CET 2006

Dobrý den,

> Router je snad nastavenej pořád stejně ať tam máš zapojený jakýkoliv OS.
To je, nastavení, klíče atd. mám uloženy.

> No a v suse jsou klikací nádstavby takže co si opsát parametry z windows
>a naklikat je v suse ?

To jsou, ale nefunguje mi to.  Zkušenosti se sítěma a broadbandem nemám,
relevantní informace pro Linux jsou prakticky nulový (nebo jsem je neobjevil),
za to jsou na internetu tuny informací zavádějících nebo jenom mírně
příbuzných. Po celotýdenním "studiu" na internetu už vím jak to fungovat má,
ale nefunguje to, pravděpodobně chyba v DHCP, možná bug v OpenSuSE
10.1 beta2...
Prostě to nejede a já chci vědět proč a z okna YaSTU, KInternetu nebo
KWifiManageru to nezjistíte... Proto bych chtěl configy nějakýho funkčního
systému.

Zdraví,

Oak

P.S.: Měl jsem "šikovně" nastavený že mi všechny zprávy obsahující v předmětu
"router" šly do koše, proto odpovídám později, thread jsem našel na Googlu...