Jaky sip softphone pro primou komunikaci na IP?

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pátek Únor 24 11:20:21 CET 2006

Dan Ohnesorg napsal(a):

> No telefony to snad neumi, jedine co jsem videl ze to melo umet byl asterisk

Opravdu slušné telefony to umí. Existuje pro SIP rozšíření na celkem
rozumně implementované šifrování komunikace. Pravda je, že je to
rozšířeno zcela minimálně. Všiml jsem si podpory i u nějakého softphone
do Windows, že to uměl.
Případně pár routerů s integrovaným VoIP umí zkusit použít IPsec při
navázání VoIP hovoru, ale je to nestandardní řešení.

	M.