mozilla se po upg nespouští

Miroslav BENES miroslav_benes na zdas.cz
Pátek Únor 24 12:17:30 CET 2006

>Presne tak, prostor, kde je umistena dynamicka knihovna, se pozna z tech
>kombinaci open() a mmap().

.. které jsou dost nepřehledné a špatně se čtou. Grrr.

> V nasem pripade to nebyla knihovna (vy mate asi
>ExecShield, nebo jak se to jmenuje, ze to strka knihovny takhle nizko,
>co?).

Pokud vím tak nemám - to snad podporují až novější procesory, zatímco já
mám obstarožní P4.
Tedy pokud mluvím o tomtéž (umožní zavádění instrukcí z Codesegment,
nikoliv z DataSegment nebo StackSegment).

> Z vyse uvedeneho vyplyva, ze to byl zasobnik nejakeho nove
>vytvareneho threadu.

Opravdu ? Ale já měl dojem, že mozilla běží v jediném threadu. Aspoň ve
seznamu procesů ji vidím jen jednou (a to mám otevřený prohlížeč na web,
poštu a ještě píšu tenhle příspěve.

>Nad? Spis pod. 0xb7d7b000 > 0xb7d7abf8. Aspon u nas doma. :)

Máte prvdu, nějak špatně vidím.

A závěr ?
Pokud by se to opakvalo, co můžu udělat pro snadnější lokalizaci problému ?
Dokážu akorát tak udělat výpis z strace, který je ale nepřehledný a ze
kterého se informace dolují dost nepohodlně.