SIP kontra H.323

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Únor 24 15:09:24 CET 2006

Libor Chocholaty wrote:

> A proc mate bezkompresni kodek jako primarni?
> L.

No protoze to tak doporucuje poskytovatel toho VoIP. Ted jsem to zkusil
zmenit a nastavil mu vsechny kodeky (ma celkem 4) na G.729. Mirne se to
zlepsilo, ale porad je to bida.
Nicmene jsem ziskal na zkousku jinou GW od meho ISP. Pracuje to kupodivu
take se SIP, takze jsem byl mystifikovan a %subj neni pravda :-) Je to Asus
VP-100 a funguje to dobre.
Takze muj zaver je, ze:
1) WELL ATA-101 je smejd
nebo
2) muj ISP si nejak uprednostnuje svoje vlastni VoIP pakety na ukor vseho
ostatniho
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz