SIP kontra H.323

Petr Janda janda na netbox.cz
Pátek Únor 24 18:02:15 CET 2006

> Prosim bez nadavek typu DSCP :-)
> Sice jsem si nasel co to znamena, ale v konfiguraci toho WELLu nic takoveho
> nastavit nejde. Jak to je u toho Asusu nevim, protoze je zaheslovany od
> providera.
> Co to tedy je to DSCP v praxi?
> --
> Petr

Nasledujici je hodne zjednodusene, prosim nenadavejte mi :-)

No, driv se to jmenovalo ToS (Type of service)
Je to v podstate oznaceni, jak by se melo s paketem zachazet, kdyz se
linka naplni a neni mozne ho odeslat hned. Proste neco jako priorita,
jestli muze pockat, nebo se muze zahodit. Ovsem zalezi na konfiguraci
switche/routeru/... jestli na to bere ohled a jake pakety uprednostni.

Jeden Well jsem testoval a myslim, ze to umel (ale pak se zmenil firmware
a muselo se to nastavit pres telneti rozhrani). DSCP se obvykle
nastavuje jinak pro SIP signalizaci a pro RTP.

	S pozdravem

				Petr Janda
--
email: janda_at_netbox_cz