spomalenie filesystemu na 2.4

Jan Markus markus.jan na seznam.cz
Pátek Únor 24 20:10:43 CET 2006

dobry den,

Ivan Stenda wrote:
> Dobry den, vie niekto ako znizit rychlost citania s filesystemu, ktory
> je na relativne rychlom HDD, spolu s inymi filesystemami, ktore by mali
> zostat neovplyvnene ? Idealne riesenie by nemalo ovplyvnit rychlost zapisu.
>
> dakujem za kazdy napad

tedy jeden napad bych mel, ale nevim, nakolik rozumny...

zkusil bych ten oddil naformatovat na jiny fs nez pouzivaji ostatni
oddily, a potom bych v jaderku nalezl v prislusnem linux-x.x.x/fs/*
prislusnou cteci funkci a znasilnil ji tak, aby (co ja vim)
treba prokladala cteni nejakym cekanim... mozna uz na to existuje
nejaky patch...

ale mozna jsem az prilis velky snilek a nebylo by to tak 'jednoduche'.
uvidime, co napisou ti, kteri tomu rozumi. ...uz mlcim :>

s pozdravem,
--honza