spomalenie filesystemu na 2.4

Vlada Macek tuttle na sandbox.cz
Sobota Únor 25 21:03:29 CET 2006

jan markus wrote:

> ze jsem tak smely... a snad z te vikendove samoty na konferenci... na
> *nixu neni zadne 'proc'. s *nixovymi systemy lze totiz delat
> cokoliv... tedy mnohem vice, nez jejich puvodni autori vubec kdy
> zamysleli
>
> cili - neptame se *proc*, ale pouze *jak* ;)
>
> --honza

Ja jsem taky zvedavy, proc chce puvodni tazatel snizovat rychlost FS
(moje servery trpi tim, ze FS je naopak ukrutne pomaly). :-)

Prave proto, ze *nixove systemy jsou tak flexibilni a existuje 1000+1
moznost reseni, nekteri uzivatele/spravci maji tendenci vybirat reseni
neoptimalni. Uprostred sve buldozerske prace se pak bez vysvetleni
kontextu zeptaji, jak maji co udelat.

<humor>Takze zatimco Vy si potichu znasilnujete funkce, nic ve
zlem:),</humor>, ja se ptam *proc*, dilem ze zvedavosti, na co vsechno
tazatel *nixovy system potrebuje a dilem kvuli moznosti, ze mu budeme my
ostatni moci ukazat, ze jina cesta by vedla k cili cisteji. Byl jsem
svedkem uz desitek takovych pripadu.

Hezky vikend. :-)

--

\//\/\
(Sometimes credited as BA92 C339 6DD2 51F6 BACB 4C1B 5470 360E 20E5 926D.)

 [ When you find a virus in mail from me, then I intended to infect you, ]
 [ since I use SW that is not distributing malware w/o my knowledge.     ]