pam_mount

Vlada Macek tuttle na sandbox.cz
Sobota Únor 25 21:12:22 CET 2006

Honza Novacek wrote:

> Zdravim konferenci, poradil by prosim nekdo, kdo ma zkusenosti s
> pam_mount? nejlepe ve spolupraci s pam_winbind a pres smb sdilenymi
> disky. diky, Honza Novacek

Honzo, na toto Ti tezko nekdo odpovi. Doporucuju precist pravidla
konference a treba nejake HOWTO-klast dotazy.

Namatkou vybiram: Mas-li konkretni problem (a zde to vypada, ze mas),
nezdrzuj se omackou a napis jeho co nejkratsi, ale uplny popis. To
zahrnuje udaje, ktere s nim mohou mit spojitost. Hlavni zadrhel uved v
prvni vete.

Duvod: Predstav si sebe v konferenci o tematu, ktere mas v malicku. Mas
trochu casu na odpovedi nestastnikum s potizemi. Odpovis spis na
konkretni zadost o pomoc nebo se budes zdrzovat "prihlasovanim do
diskuse" na vyzvu ve smyslu "rozumite nekdo tomu a tomu"?

--

\//\/\
(Sometimes credited as BA92 C339 6DD2 51F6 BACB 4C1B 5470 360E 20E5 926D.)

 [ When you find a virus in mail from me, then I intended to infect you, ]
 [ since I use SW that is not distributing malware w/o my knowledge.     ]