Jak zjistit skutecnou teplotu z udaje, co je zcela mimo? (CAST RESENI)

Vlada Macek tuttle na sandbox.cz
Sobota Únor 25 21:20:30 CET 2006

Ing. Ladislav Jančík wrote:

> Dobry vecer,

> Nektere MB  maji spatny odecet minusovych napeti.

Nenasel jsem, jak to zkorigovat. Zrejme je to skutecne odecitano spatne.
Vi nekdo z vas, jestli je v takovem pripade mozne dosahnout realne
hodnoty aritmetickym prepoctem, anebo jestli je ten udaj uplne na nic a
je lepsi ho ignorovat?

> Kazdy IO chip ma nejakou vychozi hodnotu, kterou je treba pripocitat,
> pripadne odecist od ukazane teploty.

Odpovim si sam: Vypada to, ze stacilo pomoci prikazu 'set sensor2' v
/etc/sensors.conf zmenit typ 2. sensoru (CPU). Podle pozdeji nalezene
tech. specifikace boardu je jim dioda.

Pred poslanim dotazu jsem to uz udelal, ale teplota byla okolo 28 stupnu
jako okolni komponenty a to mi prislo malo. Nicmene dioda krasne a
okamzite reaguje na zatez procesoru. Kdyz stoupne load, teplota stoupa i
k 45 stupnum. S chlazenim jsem nyni spokojen. :-)

> Vice na svethardware.cz

Nehledal jsem sice dlouho, ale k tematu jsem nic nenasel. Mozna je to
podnet pro navrhare tamniho weboveho UI.

Nicmene ted uz to nepotrebuju.

--

\//\/\
(Sometimes credited as BA92 C339 6DD2 51F6 BACB 4C1B 5470 360E 20E5 926D.)

 [ When you find a virus in mail from me, then I intended to infect you, ]
 [ since I use SW that is not distributing malware w/o my knowledge.     ]