mozilla se po upg nespouští

Neděle Únor 26 01:01:45 CET 2006

On Fri, 24 Feb 2006, Miroslav BENES wrote:

> .. které jsou dost nepřehledné a špatně se čtou. Grrr.

Nikdo Vam nebrani naprogramovat lepsi strace, ktery bude produkovat
prehlednejsi a citelnejsi data. :)

> Pokud vím tak nemám - to snad podporují až novější procesory, zatímco já
> mám obstarožní P4.

Jak uz bylo receno, ExecShield je softwarova vec, ktera funguje i na CPU
vyrobenych jeste predtim, nez slovutna firma Intel objevila se zpozdenim
asi tak 20 let, ze by mohlo byt dobry napad, kdyby bylo mozno odlisit
spustitelny kod od dat. :)

> Opravdu ? Ale já měl dojem, že mozilla běží v jediném threadu.

Mozilla bezi ve vice threadech, i kdyz vetsinu prace dela jen jeden.

> Aspoň ve seznamu procesů ji vidím jen jednou (a to mám otevřený
> prohlížeč na web, poštu a ještě píšu tenhle příspěve.

To bejvavalo, ze byly v ps videt vsechny thready...

> A závěr ? Pokud by se to opakvalo, co můžu udělat pro snadnější
> lokalizaci problému ?

V danem pripade se z toho strace az uz moc vic vykoukat neda.
Mozna kdyby bylo srovnani s tim, co se tam dela v pripade, ze to
funguje funguje dobre.

Tady by to spis chtelo v patricnem miste proces zastavit, prilepit
na nej debugger a vypsat zasobnik.

Mozillu samotnou lze presvedcit ke generovani nejakych ladicich
vystupu nastavenim vhodnych env. promennych, je to snad neco jako
NSPR_LOG_MODULES=all:5 NSPR_LOG_FILE=soubor. Ovsem mnozstvi
zaznamenavanych informaci muze byt dost ovlivneno zpusobem, jakym
je kod zkompilovan.