Jmenuji se evince a budu u vas bydlet...

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Neděle Únor 26 08:24:16 CET 2006

Zdravim!

Nainstaloval jsem si ze zvedavosti prohlizec evince (pro pdf,
djvu, tiff apod.). Bohuzel, zatim me nepresvedcil - hlavne rychlosti
renderovani a moznosti hledani/extrahovani textu (hlavne mi jde o
format djvu). Ovsem libi se mi jeji (jeho?;) thumbnailer, ktery
v nautilu zobrazuje nahledy dokumentu.

Logicke by tedy bylo pouzivat na beznou praci prislusny prohlizec
(djview, acroread/gpdf, ggv, eog) a evince si nechat jen na nahledy.
Problem ovsem je, ze se mi evince nejak zazral do systemu, a nejde
nijak nastavit, aby ho gnome pro otvirani souboru nepouzival
(v nautilu -> "prave menu" u souboru .djvu -> vlastnosti -> "Otevrit s").

Nevite nekdo, plz, jestli toto lze nastavit v nejakem konfiguraku,
anebo tim, ze je evince plugin do nautilu, tak prebije vse ostatni?

Diky!

P.T.