jak nastrihat stream z dvb

David Belohrad david.belohrad na cern.ch
Neděle Únor 26 16:29:14 CET 2006

Ja pouzivam avidemux k plne spojokenosti. Pred jakoukoliv upravou toho
videa je nejdrive nutne sestavit audiostopu (je to nekde v menu - neco
jako build audio vbr nebo tak neco) a _pote_ muzete strihat. Kdyz to
neudelate, avidemux predpoklada ze audiostopa je kodovana s fixed vbr
coz neni vzdy splneno a po vystrihani se posune zvuk.
db.