Neprijemne mnoho nevyzadane posty v konferenci - vnimate to take?

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Neděle Únor 26 21:56:35 CET 2006

Dne Sun, Feb 26, 2006 at 07:40:21PM +0100, Petr Simek napsal:

> Aha - ja myslel ze konfera jako takove je uzavrena jen pro cleny, ze
> anonymne to tam leze jen pres news-y. Tak to je v pytli...
> BTW - neslo by to uzavrit ? Kdo chce prispivat a neodebirat muze se
> prihlasit a vypnout si zasilani.

Ono je to tak, ze prvni mail od kohokoliv je zablokovan, coz celkem dlouho
proti spamu pomahalo. Ale ted uz to spammeri bud prokoukli a nebo proste
vsechno posilaji pro jistotu mnohokrat.

Kazdopadne primarne je potreba si stezovat spravci, Yenya necte konferu
kazdy den a tak si nemusi vsimnut.

Dalsi vec je, ze ja treba nemam zadny prehled kolik je v konferenci spamu,
protoze mi ho drtiva vetsina skonci v kosi. Ale nejaky spam s odesiletelem
linux na linux.cz mi uz taky prolezl.

zdravim
dan