Neprijemne mnoho nevyzadane posty v konferenci - vnimate to take?

Zdenek Havrlik zdenek na lhotkanet.cz
Neděle Únor 26 22:44:05 CET 2006

Mne neco vytridi server, a to co dojde je tak 1-2 kousky z konference
dene. Coz neni zadna tragedie.

Dostal jsem napad jak vyresit problem se spamem, zrusit emailovou
konferenci a posilat si normalne postou, jenze to by asi take nebylo
reseni, nebot by si nekdo stezoval ze ma ve schrance na dopisy reklamni
letak s OBI.

Zdenek