Neprijemne mnoho nevyzadane posty v konferenci - vnimate to take?

simon na cesa.cz simon na cesa.cz
Pondělí Únor 27 11:18:32 CET 2006

On Mon, 27 Feb 2006 08:56:01 +0100 (CET)
Martin Hudec <corwin na aeternal.net> wrote:

> Ahoj,

> Toto je tvoj osobny nazor, ale nemusi to byt nazor vacsiny. Skus byt
> trosku menej egoista a trosku viac vnimavy voci ostatnym :). Dakujem.
>
> Martin

ahojda lidem i konfere

-) jestli je 5-x  spamu denne dan
za propojeni k news (pro ostatni)
tak mam dojem ze je to prijatelne

... stejne je vhodne nejaky antispam provozovat ...
... -> tak ho aplikujte i na linux na linux.cz

radeji lokalni trash nez prilisne vzdalene zahazovani
... -> nebo jako ze ... radeji zahodim sam neco co je sporne nez aby to zahodilo neco vzdaleneho

toz tak
a hezky den preji vsem
simon