Jmenuji se evince a budu u vas bydlet...

Pavel Lisý pali na tmapy.cz
Pondělí Únor 27 09:55:25 CET 2006

Petr Tomasek píše v Po 27. 02. 2006 v 09:38 +0100:

>     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Hmm... to opravdu neumite cist? Pisu, ze je to prvni vec, kterou
> jsou zkousel, ale NEFUNGUJE!

Cist umim :-), jen jsem necetl pozorne. Zajimave je, ze me toto vzdy
zafungovalo, ikdyz si pamatuji pripady, ze to nekdy chvili vzdorovalo,
ale nepamatuji si, jak jsem to presvedcil. Nejspis jsem to udelal
vicekrat.

Pavel

--
Pavel Lisý <pali na tmapy.cz>