Amavisd-new - decoding2-get-file-types FAILED

Michal Šafránek ms na czert.org
Pondělí Únor 27 11:35:43 CET 2006

Taky mám podezření na tu paměť - memtest je ok a teoreticky by to ale
nemělo padat, ale spíš to jen jít pomalu (těch prvních x zpráv co to
funguje to trvá delší dobu) - to mě na tom zaráží ze všeho nejvíc...