Neprijemne mnoho nevyzadane posty v konferenci - vnimate to take?

simon na cesa.cz simon na cesa.cz
Pondělí Únor 27 16:00:35 CET 2006

On Mon, 27 Feb 2006 12:37:47 +0100 (CET)
Vinclav Erich <vinclav na ives.vs.sk> wrote:

> On Mon, 27 Feb 2006 11:18:32 +0100, simon wrote

> Chlapi, preboha, zacnite uz konecne uvazovat logicky a trocha globalnejsie...
> Pre vas je to 5 - x spamov (to x moze byt ale kludne aj troj a viacciferne
> cislo, casom - a to by vas uz trapit malo). Prenasobte si ale to cislo poctom
> mailovych citatelov konferencie (odhadujem niekolko stovak - snad ku 1k).
> Osobne mam linux.cz na whiteliste, takze chodi vsetko a tych spamov veru 5 za
> den nepride, skor sa to blizi priemerne ku 30. 30 x 1000 je uz celkom slusna
> zataz na postovy server (alebo to uz mozme nazvat skor spamovy server).

ok ... zaprcatele lokalne ... mi tech 5 az  x (mensi nez co ja vim 500 ?) neva
a pokud to pretezuje server ktery se stara o linux na linux.cz tak bych rekl ze to bude resit
urgentne spravce linux na linux.cz

> Mimochodom, mam taky pocit ze nedavno bol chvilu aj na blackliste tento
> server... Vdaka spamom, ktore vam ocividne nevadia...

nevim .,..ala vazne mi neva ... bo to je jeden typ pro mne je junk ...
a tak ... jestli se dojel na antispam blacklist tak to beru jako prilisnou/automatickou
reakci

> Opak je pravda. Pokial je to ucastnik konferencie, tak zasle znova, ale tak
> aby to preslo. Pokial spam tak sme OK...

> taky toz tak...

jo jo tak tak -)))

> neviem ci hezky, ked bude bez spamu tak ano... ;)

aaale precik si nenechaam kazit spamem takovee kraasnee den dyz slunco sviitii -))
<srozumitelne> venku je hezky a spam mi to nemuze zkazit </srozumitelne>

simon