Neprijemne mnoho nevyzadane posty v konferenci - vnimate to take?

Vinclav Erich vinclav na ives.vs.sk
Pondělí Únor 27 17:47:36 CET 2006

On Mon, 27 Feb 2006 17:33:23 +0100, Martin `MJ' Mares wrote
> Dobry den preji!

Dobry den

> To ano, ale v pripade, ze nedorazil, nevite vubec nic o tom, co se s
> nim stalo. Je vcelku normalni, ze se mail zdrzi cestou.

> Ja predevsim predpokladam, ze ve slusne spolecnosti mail vzdy na
> misto urceni dorazi nebo se vrati odesilateli.

Aby som to snad trocha uzavrel. Este nedavno bol spam v tomto liste skor
rarita. Preto je zarazajuce, ze je odrazu plna konferencia spamu. Treba to
riesit. Systemove riesenie je riesenie na strane servera. Pokial to p.
Kasprzak povazuje za nepotrebne, nemozem povedat ani makke f. Len ma zarazilo,
ze v podstate dost ludi prechadza problematiku spamu mavnutim ruky. Vcelku som
z toho nemilo prekvapeny. Sam ale by som takuto temu vobec neotvaral, pretoze
to je na spravcovi a on je najvyssia instancia, vie co robi a preco to robi.

--
Erich Vinclav