ADSL modem

Karel Zak kzak na redhat.com
Pondělí Únor 27 18:05:36 CET 2006

On Wed, 2006-02-22 at 10:38 +0100, Jan Volešák wrote:
>  Jak jiz bylo zmineno, UDP/500 + Vami zmineny NAT-T UDP/4500
> Transparentním režimem myslím vypnutý FW na ADSL routeru a přeposílání
> všeho co přijde z ADSL na jednu vnitřní ip adresu.
> A konkretne - nejede NAT-T na Ciso PIX za timto ADSL routerem, po jeho
> vymene za zyxel je vse OK
> Tato "chyba" se mi projevuje na vice mistech i s jinymi routery, proto
> jiz neexperimentuji a doporucuji zyxel. Kdyby mel nekdo pozitivni
> zkusenost s ADSL routerem a za nim ipsec na Cisco, budu vdecen za
> info. Ale to uz je stejne cele trochu off topic.

Pouzivam D-Link DSL-G664T a pripojuji se na VPN na Cisco. Jede mi jak
UDP tak normalne (klient je http://www.unix-ag.uni-kl.de/~massar/vpnc/).
Bohuze tento modem/router nemohu dopurucit (asi jako ostatni D-Linky)
pro ten problem s ssh. (Vim dokonce serveru kam se obcas i pri pouziti
toho jiz popisovaneho hacku s iptables nemohu pripojit bez predchoziho
restartu meho routeru...). Idealni by bylo pokud by se nasel nekdo
ochotny investovat cas do priohnuti linuxu co na tom routeru je :-)

	Karel

--
Karel Zak <kzak na redhat.com>