Neprijemne mnoho nevyzadane posty v konferenci - vnimate to take?

Ivo (Bear) Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Pondělí Únor 27 21:13:49 CET 2006

Ať chci nebo ne, tak poříd víc spamu chodí mimo konferenci (asi tak 5x).
Podotýkám, že na pornosajty nechodím a podobné věci se snažím nedělat.
Od té doby, co jsem doma nainstalil SpamAssasin a používám Thunderbird,
je mi to stejně jedno.

IH