Neprijemne mnoho nevyzadane posty v konferenci - vnimate to take?

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Únor 27 20:59:48 CET 2006

Dan Ohnesorg wrote:
> Kazdopadne primarne je potreba si stezovat spravci, Yenya necte
> konferu kazdy den a tak si nemusi vsimnut.

Ja uz jsem si s Yenyou psal privatne, poslal jsem mu par vzorku spamu. Jenze
ja to ctu jako news, takze z headeru zprav Y nemusi poznat, odkut to
priletlo. Psal, ze hodi nejake servery na blacklist, ale to mi pripada dost
neucinne. Chtelo by to klasicky ucici se antispam aplikovat i na news.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz