Neprijemne mnoho nevyzadane posty v konferenci - vnimate to take?

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Pondělí Únor 27 22:58:53 CET 2006

Zdenek Mazanec wrote:

> Vsechno jde zavrit, otazka je, zda prinos bude vetsi nez obet. Vy jste
> mozna ochoten se na jednom konretnim news serveru autentifikovat, ale
> co ti, kteri pouzivaji jiny news server? Ti maji mit jako smulu?

Jak se to vezme. Cist to muzou kdekoliv. Prispivat "taky", ale
mailing list by bral jenom prispevky z jednoho news serveru, ktery
bude vyzadovat overeni pro zapis. A pokud by se uzavrel mailinglist,
tak to problem spamu resi.

> Newsy obvykle nejsou neomezene, serveru pristupnych odkudkoliv je jako
> safranu a tech dobrych a volnych jeste mene.

To by mozna chtelo zvlast news server, ktery by provozoval nejaky
subjekt s vazbou na linux u nas. Pokud by tam jelo jenom par skupin
cz.comp.* tak by to nemuselo byt narocny na HW.

 > P.S. Prijde mi, ze moda zavirani a omezovani se siri jako mor i tam,
 > kde bych to necekal. Vetsinou pod bohulibou zasterkou  :-(

Vod ty doby, co zacali lidi krast, tak se ted vomezuju a zamykam
na noc dvere. Asi tak.

pk