KDE a barvy v xtermu

Úterý Únor 28 01:02:59 CET 2006

On Sun, 26 Feb 2006, Ladislav Vaiz wrote:

> Závěry, některé možná nejsou nejpřesnější, jsou:
> 1) ~/.Xresources se načítá při startu X11. Není tedy vhodné pro experimenty

Experimentovat se s tim da, ale musite to znovu rucne naladovat do X
serveru pomoci xrdb -merge ~/.Xresources.

Nebo muzete (samozrejme na vlastni riziko) zkusit prislusnou propertu
z displeje odstranit (xprop -list -root, xprop -remove ...; mozna to lze i
pomoci xrdb). Mam dojem, ze kdyz Xt propertu nenajde, tak je ochotnejsi
nacitat informace ze souboru pri startu klienta.

> 2) ~/.Xdefaults také, rozdíly oproti ~/.Xresources jsem nezkoumal

Take = take se nacita pri startu? To asi zalezi na konkretnich
startovacich skriptech. De facto je to jen alternativni jmeno pro
.Xresources.