Jmenuji se evince a budu u vas bydlet...

Pavel Lisý pali na tmapy.cz
Úterý Únor 28 11:40:59 CET 2006

Petr Tomasek píše v Út 28. 02. 2006 v 07:35 +0100:

> Ono me to ani nenecha zmenit "radiobutton-list" (zobraziho,
> ale at klikam, jak klikam, tak je vybrana vzdy ta potvora, kterou
> nechci :-((()
Tak jsem jeste trochu hledal a nasel jsem misto, kde se nastavuje
ovladani tvorby nahledu:

je to adresa pro gconftool-2
/desktop/gnome/thumbnailers/application na pdf
/desktop/gnome/thumbnailers/application na pdf/command
/desktop/gnome/thumbnailers/application na pdf/enable

timto se ziska hodnota:
gconftool-2 --get /desktop/gnome/thumbnailers/application na pdf/command
timto se ziska typ (jeden radek):
gconftool-2 \
  --get-type /desktop/gnome/thumbnailers/application na pdf/command

timto nastavi (jeden radek):

gconftool-2 --set --type string \
   /desktop/gnome/thumbnailers/application na pdf/command \
   "evince-thumbnailer -s %s %u %o"

A nasel jsem take misto, kde se nastavuji vychozi aplikace:
~/.local/share/applications/defaults.list

tam snad najdete, co je treba ohledne nastaveni default aplikace,
ja jsem si nastavil kvuli tomuto testu uplnou blbost pro excel a vypada
to takto:

cat ~/.local/share/applications/defaults.list
[Default Applications]
text/plain=net-gvim.desktop
audio/x-scpls=rhythmbox.desktop
application/rtf=gnome-abiword.desktop
video/x-ms-asf=mplayer-usercreated-1.desktop
audio/x-wav=fedora-bmp.desktop
application/vnd.ms-excel=pouze_testovaci_prikaz-usercreated.desktop

cat \
  ~/.local/share/applications/pouze_testovaci_prikaz-usercreated.desktop
[Desktop Entry]
Encoding=UTF-8
Name=pouze_testovaci_prikaz
MimeType=application/vnd.ms-excel;
Exec=pouze_testovaci_prikaz
Type=Application
Terminal=false
NoDisplay=true

Mozna mate problem s pravy v techto souborech a nebo nebezi nejaka
sluzba, co to nacita (nejspis /usr/libexec/gam_server) a proto to nejde
menit.

Pavel

--
Pavel Lisý <pali na tmapy.cz>