Neprijemne mnoho nevyzadane posty v konferenci - vnimate to take?

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Úterý Únor 28 12:13:10 CET 2006

> Je docela normalni ze prispevek do konference muze z nejakeho duvodu
> neprojit -- treba kvuli pouziti html -- i kdyz uznavam ze by bylo
> slusny vratit o tom hlasku posilajicimu.

Presne tak.

Mimochodem, pokud vetsina spamu chodi pres news, nebylo by logicke
posadit nejaky zahazovaci filtr spis na newsovou gateway?

> Anyway, toho spamu je tu tolik ze se list pomalu ale jiste stava
> nepouzitelnym.

Tak pekny kompliment pro sve filtry jsem uz dlouho neslysel :-)
Za posledni tyden jsem totiz spamu z teto konference, ktere by filtr
nepoznal, napocital presne 0.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
Q: What color is a chameleon on a mirror?   A: The same.