Duke3D na linuxu

reznicekj reznicekj na lfhk.cuni.cz
Úterý Únor 28 12:18:17 CET 2006

Dobry den, sehnal jsem binarku na Duka a vypada to, ze by mohla
fungovat, ale problém je jinde. Začnou se spouštět CONy atd a pak to
vypíše: buildsdl : failed to set 0x0 video mode. Našel jsem googlem
tohle http://www.abclinuxu.cz/forum/show/90355?varianta=print, ale
stejně tam to řešení není. Pokusil jsem se dopsat xorg.conf (je to asi
potřeba i do Xfreeconfig?!), ale nezlepšilo se to. Hlavní problém je
nejspíš v tom, že mám notýsek s pevným rozlišením 1024x768 a víc toho
tam nemám, takže jsem to dopsal asi špatně. Prosím, muzete sem nekdo,
komu to funguje, hodit ten konfigurák? A co mam dat do Duke3d.cfg? Mam
tam 800x600, nevim, jestli je to dobre...
--
S pozdravem
Jan Reznicek