Neprijemne mnoho nevyzadane posty v konferenci - vnimate to take?

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Úterý Únor 28 12:37:44 CET 2006

Ahoj!

> Jenze to je zasadni problem, protoze kdyz vracite chybove hlasky na spamy,
> tak temer jiste obtezujete mailem nevinne obeti.

Opravdu to tak je? U viru byvaji adresy odesilatelu realne (ale jelikoz
viry lze detekovat prakticky bez false positives, problemy tam nenastavaji),
ale podle vzorku par stovek spamu, ktere mi prisly za vcerejsek, to vypada,
ze naprosta vetsina adres budto neexistuje nebo odpovida ruznym mailboxum,
ktere vypadaji, ze jsou zrizene primo spammerem.

> Potiz je, ze se bojim, ze spamy budou cim dal casteji chodit s realnymi
> adresami lidi v konferenci prihlasenych.

Opravdu se tu uz takove spamy objevuji? Ze by nekdo rovnou z nejakeho
weboveho archivu sosal dvojice from + to?

> Usporadame nejaky brainstorming, kdo se chce pridat?

Jsem pro.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
Q: How to start hacking Linux?  A: vi /boot/vmlinuz